Rezervační systém Sdiary má nové funkce

Rezervační systém Sdiary se dočkal několika nových funkcí. Tyto funkce mají ulehčit a zpřehlednit správu rezervací. Novinky jsou jak v administraci, tak na rezervační stránce pro klienty.

Přehled nových funkcí

Nový kalendář pro výběr termínu

Kalendář pro výběr dne vyznačuje barevně dny podle dostupnosti termínů. Zákazník pozná jedním pohledem na vybraný měsíc kalendáře, ve který je volný termín pro rezervaci. Každý den může mít jednu z pěti barev.:

Světle zelená – všechny termíny jsou volné
Tmavě zelená – částečně obsazeno
Šedá – pracovní volno (dovolená pracovníka)
Černá – zcela obsazeno
Bílá – tento den nemá vypsané žádné termíny

Možnost zobrazit i obsazené termíny

V nastavení služby je nové přepínací tlačítko pro zobrazení i obsazených termínů. Obsazené termíny se zobrazí společně s volnými termíny, ale nebude možné na ně kliknout.

Vlastní poznámka k rezervaci termínu

V posledním bodě rezervace je společně s osobními údaji pole s názvem „Poznámka k rezervaci“. Toto poje je nastavené ve výchozím nastavení každé služby. Nově můžete toto pole nastavit podle toho jak potřebujete.

vlastní poznámka k rezervaci

Lze nastavit tyto vlastnosti poznámky k rezervaci:

Zobrazit pole pro poznámku, volby – Ano / Ne
Povinnost vyplnit poznámku, volby – Ano / Ne
Vlastní text poznámky

Nastavení vlastní poznámky

Emailový kontakt pro nastavení služby

V nastavení každé služby je nové pole pro emailový kontakt služby. Tento email je upřednostněný před emailovým kontaktem účtu diáře (pracovníka) pro automatické notifikační zprávy zasílané zákazníkovi.

K čemu je to dobré?

Při použití více účtů z důvodu odlišné pracovní doby pro každou službu nemusíte používat více emailových schránek. Jednoduše v nastavení služby zadáte tu stejnou emailovou adresu, kterou chcete používat pro komunikaci se zákazníkem. Stejně tak funguje i pole „Kontaktní telefon“. Při vyplnění těchto polí budou tyto kontakty upřednostněny.

Emailový kontakt v nastavení služby

Priorita zobrazení služby

Nové pole v nastavení každé služby určí umístění služby na stránce pro online rezervace a také v administraci. Číslo 1 = 1. místo. Pomocí toho pole můžete měnit pořadí zobrazený služeb z leva doprava, na mobilu ze shora dolů.

Priorita zobrazení služby

Filtrovací vyhledavač klientů

Filtrovací vyhledavač klientů umožní snadné vyhledání klienta podle jména nebo také podle telefonního čísla a emailové adresy. Vyhledavač je integrovaný na stránkách Klienti bez registrace a Registrovaní klienti. Vyhledat klienta podle jména lze také při zadání termínu z administrace.

Nový editor pro emailové zprávy

Sekce pro nastavení textů emailových zpráv má pro pole s texty nový editor. Editor má funkce pro základní formátování textů.

Editor emailových zpráv

Tisk termínů

Nové tlačítko „Vytisknout seznam rezervací“ v přehledu termínů umožní vytisknutí termínů tiskárnou.

Vytisknout seznam reezravcí

3. 1. 2023