Evidence klientů
Rezervační systém rozlišuje klienty na registrované klienty a klienty bez registrace. Mezi klienty bez registrace se zařadí každý, kdo odeslal rezervaci z rezervační webové stránky bez přihlášení. Registrovaní klienti jsou klienti, které si sami zaregistrujete v administraci účtu.
Registrace klienta
Klienty registrujete v administraci. Návštěvníci rezervační webové stránky se nemohou sami registrovat. Registrací klienta zadáte do systému jméno, telefon a e-mail. Každému klientovi lze nastavit omezení v počtu možných reverzací, nastavit datum do jakého dne může vybrat volný termín. Každému registrovanému klientovy lze přidělit kredit pro úhradu služby.
Registraci klienta dokončíte odesláním e-mailu s pozvánkou do systému nebo uložením klienta bez odeslání e-mailu.
Vstupová permanentka
Vstupová permanentka klienta určí maximální možný počet odeslaných rezervací. V administraci nastavíte tento počet nebo dovolíte rezervace bez omezení.
Časová permanentka
Časová permanentka klienta určí den v kalendáři, do kterého se může klient rezervovat. V administraci zákazníka vyberete datum konce členství nebo ponecháte členství bez omezení.
Kredit
Kredit klienta je určený pro úhradu služby. Výši kreditu lze v administraci kdykoli změnit.
V případě nedostatečného kreditu lze doplatit zbytek ceny pomocí platební brány. V případě STORNA rezervace se klientovy navýší kredit o zaplacenou částku.
Aktuální údaje o stavu vstupové, časové permanentky a kreditu jsou zobrazeny registrovanému klientovi po přihlášení na rezervační webové stránce.
Přihlášení registrovaného klienta na rezervační webové stránce
Registrovaný klient má přehled o svých rezervací po přihlášení na rezervační webové stránce. Přihlášení proběhne pomocí předěleného kódu pro přihlášení nebo e-mailové adresy a hesla.
Klient může své rezervace stornovat podle pravidel v nastavení služby.
Aktuální údaje o stavu vstupové, časové permanentky a kreditu jsou zobrazeny registrovanému klientovi po přihlášení na rezervační webové stránce.