Správa klientů

Rezervační systém Sdiary eviduje klienty a jejich rezervace. Návštěvník webu, který si vybere volný termín a odešle rezervaci se následně zobrazí v sekci “Klienti bez registrace“.

Klienti bez registrace jsou klienti, kteří odeslali rezervaci a zároveň nemají přidělenou registraci. V této sekci se evidují všechny jejich rezervace a kontaktní údaje.

Registrovaní klienti jsou klienti, které jste zaregistrovali v administraci Sdiary. Po zaregistrovaní klienta obdrží klient emailovou zprávu s přístupovým kódem pro přihlášení na stránce pro online rezervace. Registrovaný klient má také možnost svoji rezervaci zrušit po přihlášeni na stránce pro online rezervace v časovém limitu dle nastavení služby.

Po přihlášení si může klient nastavit přístupové heslo. Přístupové jméno je emailová adresa. V nastavení každé služby můžete povolit rezervaci služby pouze těmto registrových klientům.

Postup registrace klienta:

  • Klienta registrujete do diáře v sekci “Registrovaní klienti“.
  • Nastavíte permanentku a členství klienta nebo ponecháte rezervace bez omezení.
  • Klientovi odešlete pozvánku ze systému emailem společně s informacemi a přístupovým kódem.
  • Klient si může po přihlášení kódem na stránce pro online rezervace nastavit své vlsatní přístupové heslo.
  • Klienti se do diáře nemohou registrovat sami. Vždy máte kontrolu nad tím kdo je registrovaný.

Permanetky a členství

Rezervační systém umožňuje kontrolovat počet rezervací a období, ve kterém se mohou rezervovat registrovaní klienti. Členství a permanentky lze kombinovat nebo je nechat bez omezení. Členství určí datum, do kterého mohou rezervovat termín. Permanentka určí počet možných rezervací. Admin účtu může kdykoli navýšit permanentku nebo prodloužit členství.

Správa klientů