Správa klientů
Rezervační systém Sdiary eviduje klienty a jejich rezervace. Návštěvník webu, který si vybere volný termín a odešle rezervaci se následně zobrazí v sekci “Klienti bez registrace“.
Klienti bez registrace jsou klienti, kteří odeslali rezervaci a zároveň nemají přidělenou registraci. V této sekci se evidují všechny jejich rezervace a kontaktní údaje.
Registrovaní klienti jsou klienti, které jste zaregistrovali v administraci Sdiary. Po zaregistrovaní klienta obdrží klient emailovou zprávu s přístupovým kódem pro přihlášení na stránce pro online rezervace. Registrovaný klient má také možnost svoji rezervaci zrušit po přihlášeni na stránce pro online rezervace v časovém limitu dle nastavení služby.
Po přihlášení si může klient nastavit přístupové heslo. Přístupové jméno je emailová adresa. V nastavení každé služby můžete povolit rezervaci služby pouze těmto registrových klientům.
Postup registrace klienta:
- Klienta registrujete do diáře v sekci “Registrovaní klienti“.
- Nastavíte permanentku a členství klienta nebo ponecháte rezervace bez omezení.
- Klientovi odešlete pozvánku ze systému emailem společně s informacemi a přístupovým kódem.
- Klient si může po přihlášení kódem na stránce pro online rezervace nastavit své vlsatní přístupové heslo.
- Klienti se do diáře nemohou registrovat sami. Vždy máte kontrolu nad tím kdo je registrovaný.
Permanetky a členství
Rezervační systém umožňuje kontrolovat počet rezervací a období, ve kterém se mohou rezervovat registrovaní klienti. Členství a permanentky lze kombinovat nebo je nechat bez omezení. Členství určí datum, do kterého mohou rezervovat termín. Permanentka určí počet možných rezervací. Admin účtu může kdykoli navýšit permanentku nebo prodloužit členství.
