Správa účtů
Každý nový účet je Admin Účet. Tento účet může založit další účty diáře jako spolupracovníky. Tyto účty mají své vlastní přístupové údaje.
Admin účet má přístup k nastavení celého účtu včetně prodloužení služeb a dokupování kreditů. Admin účet nastavuje také pracovní dobu svým spolupracovníkům včetně dní ve kterých nepracují.
Účet spolupracovníka má přístup do přehledu termínů. V tomto přehledu se mu zobrazují pouze rezervace jeho účtu. Účet spolupracovníka má také přístup do sekce pro registrované a neregistrované klienty a může registrovat nové klienty.
Všechny účty jsou součástí jednoho diáře. Další účty diáře nejsou zpoplatněny.
Nastavení pracovní doby účtů:
Každému účtu lze definovat individuálně pracovní dobu pro termíny rezervací služeb. Pracovní doba se skládá dle nastavení pravidelné týdenní pracovní doby a jednorázové pracovní doby vybraných dní. Pravidelnou pracovní dobu lze zcela vypnout a také nastavit dny ve, kterých má pracovník dovolenou.
Údaje pro vytvoření účtu spolupracovníka:
Celé jméno: zobrazí na stránce pro online rezervace.
Email: email slouží jako přihlašovací jméno a také pro příjem notifikačních zpráv.
Kontaktní telefon: Slouží pro příjem notifikačních zpráv. Není to povinný údaj. Bez vyplněného telefonního čísla nebude moci pracovník přijímat notifikační SMS zprávy.
Fotografie: Zobrazí se na stránce pro online rezervace. není povinná.
Poznámka: Zobrazí se pod fotem a jménem pracovníka na stránce pro online rezervace. Poznámka není povinná.
Užitečné informace:
Jak nastavit pracovníkovi zkrácenou pracovní dobu v určitý den?