Jak to funguje?

Cloudové řešení

Webová aplikace Sdiary funguje jako cloudové řešení. Veškerá komunikace probíhá přes internet pomocí webového prohlížeče a nemusíte si tak instalovat žádný další software. Data jsou bezpečně uložena na našem serveru.

S rezervačním systémem Sdiary se věnujete pouze svým rezervacím a zákazníkům, technické starosti necháváte na nás.

Responzivní vzhled

Rezervační systém je reposnzivní pro počítač mobil i tablet. Snadno ovladatelná administrace umožňuje řídit nastavení rezervací i číst rezervace termínů z jakéhokoli zařízení s webovým prohlížečem.

Zákazník se může také snadno objednat z webového prohlížeče svého počítače nebo mobilu.

Založíte si účet Sdiary

  • Sdiary si můžete vyzkoušet zdarma na 14 dní neomezeně se všemi funkcemi.
  • Jako bonus máte zdarma 30 notifikačních SMS zpráv pro upozornění na termín.
  • Účet založíte snadno na této stránce.

Nastavte si služby

  • Pro každou službu můžete nastavit individuálně pravidla pro objednání služby z Vašeho webu včetně textů notifikačních upozornění v emailu a SMS zprávy.
  • Objednání u každé služby můžete povolit všem návštěvníkům webu nebo jenom těm, které jste sami pozvali.

Nastavte si účty a pracovní dobu

  • V diáři můžete založit více účtů pro objednávání služeb.
  • U každého účtu můžete individuálně nastavit pracovní dobu včetně přestávek během dne a dovolené během roku.

Vložíte tlačítko pro online rezervace na Váš web

  • Z administrace si zkopírujete HTML kód určený pro zobrazení stránky s rezervací služeb. Tento kód vložíte na Vaši webovou stránku.
  • Nebo požádejte naši technickou podporu o vložení kódu. Kód Vám bezplatně vložíme na Váš web i ve zkušební verzi.

Vaši zákazníci se mohou objednat online na Vašem webu

  • Zákazník si na Vašem webu snadno vybere službu a objedná se na volný termín.
  • O nové objednávce budete informováni pomocí e-mailové zprávy i v administraci diáře.

E-mailové a SMS upozornění termín

  • Zákazník může být informovaný o blížícím se termínu dopředu pomocí e-mailové a SMS zprávy. Čas a text odeslání nastavíte v nastavení každé služby.
  • Zákazník může na tuto zprávu odpovědět a tím termín například potvrdit nebo zrušit.