Jak to funguje?
Cloudové řešení
Webová aplikace Sdiary funguje jako cloudové řešení. Veškerá komunikace probíhá přes internet pomocí webového prohlížeče a nemusíte si tak instalovat žádný další software. Data jsou bezpečně uložena na našem serveru.
S rezervačním systémem Sdiary se věnujete pouze svým rezervacím a zákazníkům, technické starosti necháváte na nás.
Responzivní vzhled
Rezervační systém je reposnzivní pro počítač mobil i tablet. Snadno ovladatelná administrace umožňuje řídit nastavení rezervací i číst rezervace termínů z jakéhokoli zařízení s webovým prohlížečem.
Zákazník se může také snadno objednat z webového prohlížeče svého počítače nebo mobilu.
Založíte si účet Sdiary
- Sdiary si můžete vyzkoušet zdarma na 14 dní neomezeně se všemi funkcemi.
- Jako bonus máte zdarma 30 notifikačních SMS zpráv pro upozornění na termín.
- Účet založíte snadno na této stránce.
Nastavte si služby
- Pro každou službu můžete nastavit individuálně pravidla pro objednání služby z Vašeho webu včetně textů notifikačních upozornění v emailu a SMS zprávy.
- Objednání u každé služby můžete povolit všem návštěvníkům webu nebo jenom těm, které jste sami pozvali.
Nastavte si účty a pracovní dobu
- V diáři můžete založit více účtů pro objednávání služeb.
- U každého účtu můžete individuálně nastavit pracovní dobu včetně přestávek během dne a dovolené během roku.
Vložíte tlačítko pro online rezervace na Váš web
- Z administrace si zkopírujete HTML kód určený pro zobrazení stránky s rezervací služeb. Tento kód vložíte na Vaši webovou stránku.
- Nebo požádejte naši technickou podporu o vložení kódu. Kód Vám bezplatně vložíme na Váš web i ve zkušební verzi.
Vaši zákazníci se mohou objednat online na Vašem webu
- Zákazník si na Vašem webu snadno vybere službu a objedná se na volný termín.
- O nové objednávce budete informováni pomocí e-mailové zprávy i v administraci diáře.
E-mailové a SMS upozornění termín
- Zákazník může být informovaný o blížícím se termínu dopředu pomocí e-mailové a SMS zprávy. Čas a text odeslání nastavíte v nastavení každé služby.
- Zákazník může na tuto zprávu odpovědět a tím termín například potvrdit nebo zrušit.