Notifikační zprávy
Notifikační zprávy jsou důležitou součástí rezervačního systému. Informují o každé nové rezervaci nebo každé změně v již rezervovaném termínu. Notifikační zprávy nahrazují zejména rutinní telefonní hovory a manuálně odeslané e-mailové zprávy, tím šetří čas provozovateli služby i zákazníkovi.
Nastavení odesílání notifikačních e-mailů a SMS zpráv
Odesílání všech druhů notifikačních e-mailových a SMS zpráv lze určit v nastavení každé služby. Systém odesílá jen vybrané notifikační zprávy. Pro zprávu s upozorněním na blížící se termín lze nastavit počet hodin před termín pro odeslání této zprávy.
Odesílání e-mailových zpráv je bezplatné v tarifu Fee i placeném tarifu Standard.
SMS zprávy jsou hrazeny kreditem, každý nový účet má k dispozici 30 kreditů zdarma na vyzkoušení, další kredity lze nakupovat dle platného ceníku.
Texty notifikačních zpráv
Všechny texty notifikačních zpráv mají výchozí formát složený s textů a zástupných kódů. Všechny tyto texty lze změnit v nastavení každé služby. Texty se sestavují pomocí zástupných kódů pro variabilní údaje jako je datum a čas služby, odkaz pro storno služby, odkaz pro zaslání zprávy k termínu, kontaktní údaje, atd.
Pro e-mailové zprávy je k dispozici jednoduchý editor pro formátování a vzhled textů.
SMS zprávy nezůstanou přehlédnuty
Lidé pro komunikaci mobilním telefonem používají mnoho různých messengerů. SMS zprávy mají od všech ostatních druhů textové komunikace jednu zásadní výhodu. SMS zprávy nepotřebují mít nainstalovanou aplikaci a tím ji příjme každý mobilní telefon. S velkou pravděpodobností si ji také příjemce celou přečte na rozdíl od e-mailové zprávy, která může snadno zůstat přehlédnuta mezi velkým množstvím přijatých zpráv.
S odesláním SMS zprávy máte jistotu, že zákazník bude informován o termínu rezervace.
Zprávy k termínu
Klienti mohou zasílat zprávy k již vytvořené rezervaci. Zprávy se zasílají z rezervační webové stránky zadáním token kódu. Tento kód se odešle klientovi v notifikační SMS zprávě nebo e-mailu. Klient kód vyplní na rezervační webové stránce nebo jednoduše kliknutím na odkaz ve zprávě.
Zpráva od klienta se zobrazí v přehledu rezervací společně s termínem. V nastavení služby lze také nastavit odeslání této zprávy pracovníkovi pomocí e-mailu nebo SMS zprávy.