Powered by Smartsupp

Příklady použití rezervačního systému

Rezervační systém Sdiary má využití v mnoha druhů služeb a profesí. Na této stránce je několik ukázek příkladů využití s odkazem na modelovou rezervační stránku.

Rezervační systém pro masáže

Tří masérky Monika, Klára a Iva provozuji malý maserský salon. Dohromady mají mnoho pravidelných i občasných zákazníků. Jejich zákazníci navštěvují salon nejčastěji po práci v pozdních odpoledních hodinách a také o víkendu.

Každá z masérek má odlišnou pracovní dobu. Pro každou z nich je důležité, aby neměli mezery v pracovní době a svůj čas využili na maximum a to zejména v době, kdy je největší zájem o masáže. Rezervační kalendář zobrazí přehledně jejich volné termíny a tím pomůže maximálně zaplnit jejich program.

Před zavedením rezervačního systému měli masérky problém s nedostavením zákazníka na objednaný termín. Nevyužitý čas znamenal velmi nepříjemnou finanční ztrátu. Po zavedení rezervačního systému se již téměř nestává aby zákazník nepřišel. Díky automaticky SMS zprávám je zákazník informovaný ve správný čas o termínu. Termín může také kliknutím na odkaz za včas stornovat a uvolnit termín jinému zájemci.

Rezervační systém pro trenéra

Trenér Nikola se živí jako profesionální fitness trenér. Poskytuje soukromé fitness lekce pro své klienty. Jeho klienti jsou převážně amatérští sportovci a také běžní lidé, kteří se chtějí udržet v dobré fyzické kondici.

Stálí klienti trenéra Nikoli si svoji lekci rezervuji online z rezervačního formuláře. Pro výběr termínu se musí přihlásit pomocí kódu nebo emailu a hesla. Po přihlášení si vyberou druh cvičení a volný termín.

Nový zájemci o soukromé lekce si mohou rezervovat termín pro První vstupní trénink. Tato služba je dostupná bez přihlášení.

Pro trenéra Nikolu je rezervační systém důležitým pomocníkem pro správu rezervací. Během soukromé lekce nemůže přijímat hovory od klientů a proto je pro něho velmi důležité, aby se klienti rezervovali online.

Rezervační systém pro kadeřnictví

V kadeřnictví pracují kadeřnice Monika a Iveta. Obě mají své stále zákazníky a přijímají i nové zákazníky. Pro každý sestřih nebo úpravu vlasů je nutné se objednat a to alespoň jeden den dopředu. Na pánský sestřih je možné se objednat ještě na ten samí den, protože je časově málo náročný a může tak snadně vyplnit mezery v rozvrhu.

Zákazníci si velmi chválí rezervační systém, protože se mohou objednat kdykoliv, třeba večer po práci v době, kdy je již kadeřnický salon zavřený.

Největší výhodou rezervačního systému pro zákazníky se ukázalo to, že nejsou v kadeřnickém salonu žádné čekací fronty. Každý zákazník je dopředu informovaný o termínu v SMS zprávě. Na termín se stačí dostavit s minimálním časovým předstihem. Rezervační systém šetří drahocenný čas zákazníkům kadeřnictví a také pomáhá maximálně efektivně využít pracovní čas oběma kadeřnicím.

Rezervační systém pro bowling

Restaurace na kraji města provozuje bowling se čtyřmi drahami. O provoz bowlingu se starají zaměstnanci restaurace. Jejich hlavní činností je péče o hosty restaurace. Správa rezervací bowlingu a obsluha hostů restaurace ve stejný čas sebou nesly mnoho problémů.

Vyčlenit zaměstnance pro správu rezervací bowlingových drah by bylo pro restauraci ekonomický neúnosné. A proto se provozovatel restaurace rozhodl začít používat rezervační systém.

Po zavedení rezervačního systému nemusejí zájemci o bowlingovou dráhu vytáčet telefon s domlouvat si rezervací s obsluhou restaurace Jednoduše si zajistí rezervaci online přes rezervační stránku. Odkaz na stránku je umístěný na webu provozovatele restaurace.

Zaměstnanci restaurace se mohou plně věnovat svým hostům. Informace o rezervaci dráhy jednoduše zjisti v přehledu termínů administrace rezervačního systému, Informace o nové rezervaci si mohou nechat také zaslat na email nebo SMSkou.

Rezervační systém pro fitness centrum

Fitko provozuje skupinové lekce spinningu. O spinning je velký zájem především v prvních měsících po novém roce. Na těchto lekcích jsou z pravidla obsazena všechna místa. Pro zajištění účasti na těchto lekcí je nutné se předem rezervovat z online rezervačního formuláře Každá lekce má 16 míst k rezervaci. Uzavírka rezervací je hodinu před začátkem lekce. Případná neobsazená místa jsou volná pro příchozí bez rezervace.

Instruktoři spinningu poskytují také soukromé lekce v posilovně pro několik svých klientů. Instruktoři mají v rezervačním systému nastavenou odlišnou pracovní dobu pro tyto soukromé lekce.

Pro rezervací soukromé lekce se musí klient přihlásit na rezervační stránce. Své rezervované termíny může také stornovat v povolené časově lhůtě před začátkem lekce.

Rezervační systém pro dentální hygienu

Provozovnu dentální hygieny navštěvují pravidelní i nový zákazníci. Zákazníci se mohou objednat online z rezervačního formuláře nebo ihned na místě při návštěvě. Pravidelní zákazníci navštěvují dentální hygienu 2x ročně. Rozestupy mezi ošetřením jsou tedy několik měsíců. U takto vzdáleného termínu je pro mnoho zákazníků problém určit den, ve kterém budou moci navštívit ordinaci.

Rezervační systém automaticky zasílá zákazníkům připomínkovou SMS zprávu a email jako upozornění na blížící se termín, a to dva týdny dopředu před termínem. Pokud by´se zákazník nemohl dostavit, pak může rezervaci stornovat nejpozději tři dny před termínem. Tento uvolněný termín mohou využít jiní nový nebo pravidelní zákazníci.

Díky rezervačnímu systému se daří provozovně dentální hygieny využít svoji ordinaci maximálně efektivně.

Rezervační systém pro autoservis

Autoservis pro osobní a užitková vozidla nabízí svým zákazníkům objednání online z webové stránky pro sezónní servis vozidel. Před letní sezónou je velký zájem o plnění klimatizace, na jaře a před zimou přežití pneu. Na podzim je zájem o ošetření podvozku. Zákaznici mohou také využít pro velkou oblibu objednání na prohlídku a přípravu vozidla před STK.

Rezervační systém značně ulehčil autoservisu zátěž spojenou se správou rezervací. Zejména u sezonního přezutí pneu zájem zákazníků o včasné přezutí převyšuje kapacity pneuservisu. S rezervačním systémem zaplní autoservis kapacitu svého pneuservisu na 100% a to zcela automatizovaně bez ručního plánování.

Zákazníci servisu si pochvalují možnost vybrat si volný termín snadno z mobilu nebo počítače.