Rezervační systém pro osobní služby

Funkce rezervačního systému Sdiary jsou přizpůsobené pro rezervaci termínu, který začíná a končí ve stejný den, jsou to zejména osobní služby mnoha profesí. Rezervační systém je užitečný například v těchto profesí a provozoven:

  • Beauty salony
  • Masáže
  • Lékařské prohlídky
  • Sportovní skupinové lekce
  • Finanční poradenství
  • Kadeřnictví a barber shopy
  • Osobní fitness trenér
  • Dentální hygiena
  • Pneuservis
  • Jazykové lekce
  • A mnoho dalších ...

Proč používat rezervační systém pro osobní služby?

Lidé hledají na internetu informace o všem co v životě potřebují nebo je právě teď zajímá. Mobil připojený k internetu se stal přirozenou součástí našich životů a s tím i postupně roste ve společnosti návyk si vše vyřídit online a kdykoli.

Vytáčet telefonní číslo a čekat jestli se právě teď hodí někomu telefon zvednout je už nějaký ten čas poněkud nemoderni způsob komunikace pro rezervací terminu. Lidé preferují a oceňuji možnost rezervace pomocí něčeho co se vyhledává pod slovy "rezervační systém".

Uživatelé chytrého mobilu nebo počítače používají různé operační systémy, programy a aplikace. Jedno mají však takřka všichni společně. Mají k dispozici webový prohlížeč, poštovního klienta pro správu emailu a přijímají SMS zprávy. Webová stránka, email a SMS zprava jsou už s námi mnoho let a nevypadá to že by je mělo něco zcela nahradit a poslat do muzea informačních technologií.

Rezervační systém Sdiary funguje na jakémkoli webovém prohlížeči mobilního telefonu, tabletu nebo počítači. Pro komunikaci používá emaily a SMS zprávy. Tyto vlastnosti z něj dělá snadno dostupný a použitelný rezervační systém jak pro zákazníka, tak pro provozovatele služeb.

S rezervacím systémem usnadníte zákazníkovi rezervaci termínu a zlepšíte dostupnost svých služeb. Bez rezervačního systému budete v tomto ohledu zaostávat za konkurenci, která používá rezervační systém.

Proč používat rezervační systém
Rezervační systém pomůže k efektivnímu využití pracovního času

Rezervační systém pomůže k efektivnímu využití pracovního času

Potřebujete zvýšit své příjmy, vyzrát nad inflací, jak na to? Zvedněte si hodinovou sazbu, zdražte své služby, bude to fungovat? Mohlo by, pokud to však nepřinese úbytek zákazníků a jejich šetření za vaše služby. Prosté zdražení svých služeb do té výše aby to pokryto zvyšující se náklady na podnikání i osobní život si lze dovolit jen v oboru podnikání s nízkou konkurencí a vysokou poptávkou. Jsou to například řemeslníci nebo IT programátoři. V oboru běžných osobních služeb takové opatření bude pravděpodobně znamenat úbytek zákazníků. Jak tedy reálně navýšit své příjmy bez navyšování svého pracovního času? Využívejte čas více efektivně.

Věnujete se svému zákazníkovy a náhle začne zvonit telefon v kapse. Hovor můžete přijmout nebo ignorovat a dále se věnovat svému zákazníkovi. Zákazník bude volat opakovaně dokut telefon nepřijmete. Potřebuje se jen objednat. Telefon můžete přijmout hned a domluvit si volný termín. Co to přinese?, zákazník bude muset čekat než telefon vyřídíte, v mnoha situacích to může působit velmi neprofesionálně. Zákazník si přece platí tento čas. Jak tuto situaci vyřešit lépe? Používejte rezervační systém.

Rezervační systém převezme a automatizuje většinu činností spojených s ručním vyřizováním rezervací pomocí telefonování, emailové komunikace nebo osobní komunikace. Zákazníci si jednoduše vyberou termín a objednají se, kdykoli se jim to hodí.

Rezervační systém zašle potvrzení s údaji do emailu nebo také jak SMS zprávu, autopticky zašle připomenutí na blížící se termín.

Změny termínů nechte plně na zákaznících

Kalendář máte obsazený na několik týdnů dopředu a zákazníci se musejí objednat na vzdálenější termíny?

Vybrat si vzdálený termín je často pro zákazníka spíše loterie v tom zda se bude moci dostavit. S více vzdáleným termínem roste riziko nepředvídané okolnosti, kvůli které se zákazník nebude moci dostavit nebo také jen na termín zapomene.

S rezervačním systémem se mohou zákazníci také online termín včas stornovat a vybrat si jiný volný termín. Uvolnění termín může být vodný pro jiného zákazníka.

O každé změně budete Vy i zákazník informovaní pomocí emailových a SMS zpráv, dle nastavení každé služby.

Změny termínů nechte plně na zákaznících
objevte výhody rezervačního systému

Objevte výhody rezervačního systému Sdiary zcela zdarma

  • Vyzkoušejte webovou aplikaci Sdiary a nabídněte svým zákazníkům objednat se kdykoliv z webové stránky ještě dnes.
  • Každý nový účet je na vyzkoušení bez omezení pod dobu 14 dní. K dispozici máte také k odeslání 30 notifikačních SMS.
  • Kdykoliv máte možnost zakoupit neomezený tarif Standard.
  • Po uplynutí zkušební doby nebo placené tarifu Standard se účet automaticky přepne do bezplatného tarifu Free.
  • Tarif Free má všechny funkce tarifu standard s omezení 30 rezervací za posledních 30 dní.
Vytvořit účet