Rezervační webová stránka
Rezervační systém Sdiary vytvoří každému účtu webovou stránku ve tvaru nazev-uctu.sdiary.cz. Rezervační stránka je určena pro vytvoření rezervace, dále zobrazuje logo firmy, kontaktní údaje, tlačítko pro zaslání zprávy k rezervaci, přihlášení pro registrované klienty a vlastní texty.
Umístění rezervační webové stránky
Nejběžnější řešení je umístění odkazu rezervační webové stránky na vlastní webovou stránku.
Další možnosti je vložení rezervační webové stránky přímo do obsahu vlastní webové stránky pomocí iframe kódu.
Pro svoji prezentaci na internetu můžete používat pouze rezervační webovou stránku, neboť obsahuje všechny důležité informace pro zákazníka.
Odkazovat na rezervační webovou stránku můžete také ze sociálních sítí nebo firemních profilů jako je např. firmy.cz
Výběr služby
Na rezervační webové stránce se zobrazí všechny povolené služby. Blok každé služby obsahuje malý obrázek, název, volitelný popis a cenu v případě placené služby.
Výběr pracovníka
V bodě pro výběr pracovníka se zobrazí všichni přidělení pracovníci k vybrané službě. Tento krok lze přeskočit a vůbec nezobrazovat v případě, že je k službě přidělen pouze jeden pracovník.
Účet pracovníka může představovat jakoukoli osobu, věc nebo např. hřiště. Účet pracovníka je učet, ke kterému se vztahují volné termíny k rezervaci.
Jasný a dobře čitelný kalendář
Kalendář pro výběr termínu má své dny barevně rozlišené podle dostupnosti termínů. Volný den je světle zelený. Zcela obsazený den je černý. Den bez vypsaného termínu je bílý. Částečně obsazený den je tmavě zelený. Den pracovního volna je světle šedý.
Málo volných termínů v kalendáři nemusí znamenat problém při hledání volného termínu. Jedním pohledem na vybraný měsíc je vidět, který den má volný termín.
Vlastní poznámka
Společně se základními osobními údaji lze odeslat s rezervací také vlastní poznámku.
Ve výchozím nastavení je toto pole označené jako poznámka k rezervaci a není povinné ji vyplnit. V nastavení každé služby lze změnit název této poznámky, zvolit zda je povinná nebo ji úplně skrýt.
Vlastní blok s textem
Na rezervační webovou stránku lze vložit vlastní blok s textem vytvořený v administraci.
Umístění tohoto bloku je nad blokem s nabídkou služeb.
Tlačítko pro odeslání zprávy k terminu po odeslání rezervace
Zákazníci mohou zasílat zprávy k terminu i po odeslání rezervace. Tyto zprávy se zobrazí v přehledu termínů společně s ostatním údaji.
Zprávy k rezervaci od zákazníka lze také zasílat na e-mail nebo SMSkou.
Přihlášení pro registrované klienty
Rezervační webová stránka obsahuje sekci pro přihlášení již zaregistrovaných klientů.
Klienty lze registrovat v administraci. Odesláním e-mailu s pozvánkou přidělíte klientovi přístup do administrace. Registrování klientů lze využít i pro zakázání rezervace vybraným klientů pomocí funkcí permanentek a členství.
Po přihlášení má klient přehled nad svými rezervacemi, stavu permanentek a kreditů. Svoji rezervaci může také stornovat.