Často kladené otázky (FAQ)

Ano, Sdiary si můžete vyzkoušet zdarma neomezeně po dobu 14 dní. K dispozici máte také zdarma kredit pro odeslání 30 SMS informačních zpráv.

Ano, můžete i nadále používat Sdiary zdarma v tarifu Free. Tarif Free má omezení 30 rezervací za posledních 30 dnů.

Nebude možné dále přijímat další rezervace. Administrace sytému zůstane nadále funkční. Kdykoliv však můžete přejít na neomezený tarif Standard.

Pro používání tarifu Standard se účet nový nevytváří, ale vždy si můžete tento tarif objednat ve svém účtu. Když si tarif Standard neobjednáte ve zkušební době nebo vyprší jeho platnost, pak se účet vždy automaticky přepne do tarifu Free.

Úhrada tarifu Standard probíhá pomocí platební brány Comgate. Tato platební brána nabízí platbu online pomocí platební karty nebo zrychleného bankovního převodu. Po dokončení platby se ihned prodlouží platnost tarifu Standard.

Po uplynutí placeného tarifu standard se účet automaticky přepne do bezplatného tarifu Free, ve kterém se začnou započítávat rezervace do limitu 30 rezervací za posledních 30 dní ode dne přepnutí do tarifu Free. Placený tarif si můžete kdykoliv prodloužit. O blížící se exspiraci budete dopředu informování e-mailovou zprávou.

Informační SMS zprávy se platí formou Kreditu. 1 odeslaná SMS zpráva stojí 1 Kredit. Cena za jeden kredit je v rozmezí 1 Kč až 1.50 Kč dle ceníkové tabulky, viz níže. U každého nového účtu máte zdarma Kredit 30.

Další kredity můžete průběžně dokupovat dle této ceníkové tabulky:

Počet Kreditů Cena
100 Kreditů 150 Kč
200 Kreditů 300 Kč
400 Kreditů 520 Kč
600 Kreditů 750 Kč
1 000 Kreditů 1 200 Kč
2 000 Kreditů 2 000 Kč
Platnost Kreditu není časově omezena.

Stránka pro online rezervace bude umístěná na doméně ve tvaru nazev-uctu.sdiary.cz

Odkaz je určený primárně pro umístění na vlastní webovou stránku. Odkaz lze použít i kamkoli jinam, např. pro firemní profil portálu firmy.cz.

Rezervační webová stránka je plnohodnotná webová stránka určená pro rezervace.

Pracovní dobu si nastavíte snadno v administraci účtu pod odkazem On-line rezervace > Nastavení > Výchozí pracovní doba pro zaměstnance. Pracovní dobu je možné i nastavit pro každého zaměstnance individuálně v odkazu Admin > Provozní doba účtů. Stejným způsobem můžete nastavit i dovolenou, tedy dny ve kterých se nepracuje.

Ano v nastavení každé služby můžete vybrat zda je může rezervovat každý návštěvník webu nebo jenom registrovaný zákazník. V administraci můžete vytvořit registraci pro vybrané zákazníky, kteří se budou moci rezervovat.

Ano zákazník může rezervaci stornovat. Odkaz pro stornování rezervace můžete vložit do informační e-mailových i SMS zpráv. Registrovaní zákazníci mohou po přihlášení stornovat rezervaci v přehledu rezervací.

Čas do kdy je možné nejpozději rezervaci zrušit určíte v nastavení vybrané služby.

Ano, můžete si nastavit pro každý den samostatně provozní dobu v různých časech. Nastavit lze i pravidelnou pracovní dobu, můžete ji však nechat vypnutou.

Ano, každá služba umožňuje nastavení kapacity služby a zobrazení o této volné kapacitě služby. Přidělenému pracovníkovi je potřeba zvolit pracovní dobu, která bude odpovídat časové délce plánované skupinové lekci ve vybraný den v kalendáři nebo pravidelně opakovaný den v týdnu.

Ano, v administraci lze povolit napojení na Google kalendář pro každou službu samostatně.

Po napojení se termíny zobrazí aktualizované v aplikaci Google kalendář.

Ano, pro zobrazení v jiných kalendářích lze využít soubor ve formátu iCalender.

Termíny ve formátu iCalender lze exportovat do mnoho oblíbených aplikací s kalendáři jako jsou Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird nebo iCloud Calendar.

Termíny ve formátu iCalender jsou uložené a aktualizované v souboru Ical na URL adrese.

Aktualizace termínů ze souboru iCal závisí na vlastnosti externího kalendáře. U některých kalendářů může být čekací doba na aktualizaci termínů až příliš dlouhá a nelze aktulizaci ani ručně vynutit.