Platby při rezervaci
Online platby přes rezervační systém jsou jednoduchý a bezpečný způsob, jak umožnit klientům uhradit částku za vaše služby rovnou při rezervaci z pohodlí domova. Tento způsob platby vám garantuje zisk předem a zákazníkovi zase jistotu, že má službu zarezervovanou.
Napojení na platební bránu Comgate
Účet Sdiary lze napojit na platební bránu společnosti Comgate. Pro příjem plateb online přes platební bránu potřebujete mít založený účet u společnosti Comgate. Účet Comgate propojíte s účtem Sdiary jednoduše zadáním několika údajů v administraci Sdiary a Comgate.
Platební bránou Comgate mohou klienti pohodlně uhradit službu okamžitým bankovním převodem nebo platební kartou.
Platbu za rezervaci může klient také odložit až na určenou dobu. Délku doby čekání na platbu od odeslání rezervace lze vybrat v nastavení služby.
Klient se nedostavil na rezervovaný termín?
Vyžadování platby již při rezervaci je nejefektivnější způsob jak předejít finančním a časovým ztrátám v případech když se klient nedostaví na rezervovaný termín.
Registrovaným klientům lze přidělit kredit
Kredit lze zapsat každému registrovanému klientovi v administraci. Kredit slouží pro úhradu služby. V případě nedostatečného kreditu lze zbylou část platbu uhradit přes platební bránu.
V případě stornování rezervace se klientovi navýší kredit o již zaplacenou částku
Registrovaným klientům se v případě stornované rezervace přičte kredit ve výši zaplacené částky. Z kreditu mohou uhradit jiný termín rezervace.
Registrovaní klienti mají zobrazenou výši svého kreditu na stránce pro online rezervace.
Nastavení služby a platby
Pravidla pro platby při rezervaci lze nastavit pro každou službu samostatně. Díky tomu můžete nabízet služby, které nevyžadují platbu při rezervaci společně se službami s platbou při rezervaci.
Nastavení služby umožní registrovaným klientů uhradit rezervaci pouze kreditem nebo také kreditem a platební bránou.