Notifikační zprávy
Zasílání notifikačních SMS a e-mailových zpráv je efektivní způsob komunikace se zákazníky i s provozovatelem služeb. S naším rezervačním systémem vstoupíte do nové éry efektivity komunikace, ve které již nebudete muset telefonicky vyřizovat rutinní požadavky a dotazy k rezervacím. Notifikační zprávy jsou důležitou součástí rezervačního systému a jejich hlavním úkolem je ušetřit čas provozovateli služeb i zákazníkům.

Díky notifikacím získáte tyto výhody:
Zprávy k rezervaci
Ke každé odeslané rezervaci může zákazník odesílat textové vzkazy. Zpráva se zobrazí u každé rezervace v administraci na stránce s přehledem termínů a také lze nastavit odeslání zprávy přidělenému pracovníkovi pomocí SMS nebo e-mailové zprávy.
Zpráva od zákazníka k rezervaci dokáže snadno nahradit rutinní hovor, ve kterém se například zákazník strašně moc omlouvá a zdlouhavě vysvětluje proč nemůže přijít na rezervovaný termín. Svůj termín při tom může snadno stornovat kliknutím na odkaz v e-mailové zprávě nebo také vysvětlit odesláním zprávy k rezervaci.

SMS zprávy nezůstanou přehlédnuty
Lidé pro komunikaci mobilním telefonem používají mnoho různých messengerů. SMS zprávy mají od všech ostatních druhů textové komunikace jednu zásadní výhodu. SMS zprávy nepotřebují mít nainstalovanou aplikaci a tím ji příjme každý mobilní telefon. S velkou pravděpodobností si ji také příjemce celou přečte na rozdíl od e-mailové zprávy, která může snadno zůstat přehlédnuta mezi velkým množstvím přijatých zpráv.
S odesláním SMS zprávy máte jistotu, že zákazník bude informován o termínu rezervace.
Minimalizace zapomenutých rezervací
Důležitou notifikační zprávou je upozornění na blížící se termín. Tato zpráva se ze systému odešle formou e-mailu a SMS zprávy dle nastavení služby. V nastavení každé služby lze tuto zprávu povolit nebo zakázat a také nastavit čas odeslání uvedením počtu hodin před začátkem termínu.
Text této SMS a e-mailové zprávy lze upravit v nastavení každé služby samostatně. Kromě připomenutí termínu můžete do této zprávy přidat i další důležité informace, např. “nezapomeňte si vzít ranní moč“ nebo “dostavte se 15 minut před začátkem termínu“.
Zpráva s upozornění na blížící se termín sníží počet zapomenutých rezervací. Do této zprávy lze také vložit odkaz pro storno. Stornovaný termín na poslední chvíli je pro provozovatele služby lepší než když se klient nedostaví bez upozornění.
Méně stráveného času telefonováním se zákazníky
Notifikační SMS a e-mailové zprávy potvrzují nové rezervace a informují o změnách v rezervaci. Tím z velké části nahrazují rutinní telefonní hovory se zákazníky. Hovory při kterých řešíte změny nebo zrušení termínu nejsou nijak produktivní, při práci s jiným zákazníkem zdržují vás i zákazníka.
Rezervační systém rozesílá dle nastavení služby tyto druhy notifikačních zpráv:
- Potvrzení nové rezervace klientovi a pracovníkovi
- Upozornění na blížící se termín
- Upozornění na změnu termínu
- Informace o zrušení termínu
- Informace pro přiděleného pracovníka o novém termínu
- Zpráva od klienta k termínu
- Upozornění na STORNO rezervace klientem

Kolik stojí rozesílání notifikačních zpráv?
E-mailové zprávy nejsou účtovány. Jsou již zahrnuty v jak v bezplatném balíčku Free tak v placeném tarifu Standard.
SMS zprávy se hradí z Kreditů. Kredity lze dokupovat průběžně dle potřeby, nemají časové omezení. Každý nový účet má 30 Kreditů zdarma pro vyzkoušení.
Rozesílání SMS zpráv není nijak podmíněno a je možné je vypnout u každé služby.
Cena za kredity závisí na zakoupeném množství dle této tabulky:
Počet Kreditů | Cena |
---|---|
100 | 150 Kč |
200 | 300 Kč |
400 | 520 Kč |
600 | 750 Kč |
1 000 | 1 200 Kč |
2 000 | 2 000 Kč |
Délka jedné SMS zprávy je 160 znaků dle standardů mobilního operátora. V případě delších SMS zpráv než 160 znaků je jedna zpráva rozdělaná do více SMS zpráv. V telefonu se tyto rozdělené zprávy zobrazí jako jedna dlouhá SMS zpráva.