Výhody pro Vaše podnikání

rezervace kdykoli

Věnujte se naplno své práci a neztrácejte čas vyřizováním rezervací

více času pro podnikání

  • Zákazník si sám z webu vybere službu a volný termín.
  • Svoji rezervaci může také zákazník dle pravidel v nastavení služby zrušit a přenechat tak místo někomu jinému.
  • Webová stránka pro online rezervace se sestaví z nastavení služeb a pracovníků v administraci účtu.
  • Rezervace lze také zadávat ručně z administrace.
  • Rezervace můžete umožnit všem návštěvním webu nebo jenom vlastním registrovaným zákazníkům.

Flexibilní nastavení služeb i pracovní doby

přizpůsobí se Vašim možnostem

  • Pravidla pro objednání každé služby se nastavují individuálně včetně notifikačních zpráv.
  • Každému pracovníkovi lze definovat pracovní dobu podle nastavení pravidelné týdenní pracovní doby od pondělí do neděle a jednorázové pracovní doby ve vybraný den.
  • Každému pracovníkovi také lze nastavit dny dovelené ve kterých nepracují vůbec.
Flexibilní rezervační systém
systém používejte i se svými kolegy

Používejte rezervační systém i se svými kolegy

více uživatelů pro rezervace

  • V administraci lze založit libovolné množství dalších spolupracovníků. Každý uživatel má své přístupové údaje.
  • V nastavení každé služby lze přidělit vybrané pracovníky pro rezervace služeb nebo výběr pracovníka přeskočit a nechat přiděleného pouze jednoho pracovníka bez možnosti výběru.
  • Každému pracovníky lze nastavit individuálně pracovní doba.

Automatizovaná SMS a emailová komunikace se zákazníky

méně zapomenutých rezervací

  • Rezervační systém odesílá informační zprávy zákazníkům dle nastavení každé služby.
  • Informuje o nové rezervaci, blížící se termín rezervace, změny termínu rezervace nebo storna rezervace.
  • Zákazníci mohou na SMS a emailové zprávy odpovědět.
  • Odpověď k termínu´se přiřadí k rezervaci v administraci a odešle na e-mail nebo i SMS zprávou.
Notifikační SMS a emailové zprávy
kontrola rezervací klientů

Systém pro správu zákazníků

Kontrola nad rezervacemi zákazníků

  • Klienti se v administraci se evidují jako Registrovaní klienti nebo Klienti bez registrace.
  • Registrovaní klienti jsou klienti, které jste si sami zaregistrovali do sytému. Klienti bez registrace jsou všichni ostatní, kteří odeslali rezervaci termínu.
  • V nastavení každé služby lze umožnit rezervace pouze registrovaným klientům.
  • Počty rezervací registrovaných klientů můžete omezit pomocí permanentek a členství.