Výhody pro Vaše podnikání
Věnujte se naplno své práci a neztrácejte čas vyřizováním rezervací
více času pro podnikání
- Zákazník si sám z webu vybere službu a volný termín.
- Zákazník může také svoji rezervaci zrušit dle pravidel služby.
- Webová stránka pro online rezervace se sestaví z nastavení služeb a pracovníků v administraci účtu.
- Rezervace lze také zadávat ručně z administrace.
- Rezervace můžete umožnit všem návštěvním webu nebo jenom vlastním registrovaným zákazníkům.
Flexibilní nastavení služeb i pracovní doby
přizpůsobí se Vašim možnostem
- Pravidla pro objednání každé služby se nastavují individuálně včetně notifikačních zpráv.
- Každému pracovníkovi lze definovat pracovní dobu podle nastavení pravidelné týdenní pracovní doby od pondělí do neděle a jednorázové pracovní doby ve vybraný den.
- Každému pracovníkovi také lze nastavit dny pracovního volna.
Používejte rezervační systém i se svými kolegy
více uživatelů pro rezervace
- V administraci lze založit libovolné množství dalších spolupracovníků. Každý uživatel má své přístupové údaje.
- V nastavení každé služby lze přidělit vybrané pracovníky pro rezervace služeb nebo výběr pracovníka přeskočit a nechat přiděleného pouze jednoho pracovníka bez možnosti výběru.
- Každému pracovníky lze nastavit individuálně pracovní doba.
Automatizovaná SMS a e-mailová komunikace se zákazníky
méně zapomenutých rezervací
- Rezervační systém odesílá informační zprávy zákazníkům dle nastavení každé služby.
- Informuje o nové rezervaci, blížící se termín rezervace, změny termínu rezervace nebo storna rezervace.
- Zákazníci mohou na SMS a e-mailové zprávy odpovědět.
- Zprávy k termínu od klienta se zobrazí v adminsitraci. Lze také nastavit odeslání vzkazu e-mailem a SMS zprávou pracovníkovi.
Systém pro správu zákazníků
Kontrola nad rezervacemi zákazníků
- Klienti se v administraci evidují jako "registrovaní klienti" nebo "klienti bez registrace".
- Registrovaní klienti jsou klienti, které jste si sami zaregistrovali do systému. Klienti bez registrace jsou všichni ostatní, kteří odeslali rezervaci termínu.
- V nastavení každé služby lze umožnit rezervace pouze registrovaným klientům.
- Počty rezervací registrovaných klientů můžete omezit pomocí permanentek a členství.